2014/10/13

[推薦] Bailamos-Enrique Iglesias



Tonight we dance,
今晚我們跳舞,
I leave my life in your hands.
我把我的生命交給你。
We take the floor,
我們佔據地板,
Nothing is forbidden anymore.
不再有任何禁止了。

Don't let the world in outside.
別讓外面的世界進來。
Don't let a moment go by.
不要讓這一刻消逝。
Nothing can stop us tonight!
今晚沒有事能阻止我們!

[Chorus]
¡Bailamos! 
我們跳舞吧!
Let the rhythm take you over.
讓節奏帶著你。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Bailamos!
我們跳舞吧! 
Wanna live this night forever.
今晚想這樣一直下去。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Te quiero!
我要你!

Tonight I'm yours.
我今晚就是你的。
We can make it happen. I'm so sure.
我確定我們可以讓它發生。
I won't let it go.
我不會放棄。
There is something I think you should know.
我想你應該知道一件事。

I won't be leaving your side.
我不會離開你。
We're gonna dance through the night.
我們要跳一整晚。
I want to reach for the stars!
我想嗨翻天!

[Chorus]
¡Bailamos! 
我們跳舞吧!
Let the rhythm take you over.
讓節奏帶著你。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Bailamos!
我們跳舞吧! 
Wanna live this night forever.
今晚想這樣一直下去。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Te quiero!
我要你!

Tonight we dance.
今晚我們跳舞。
Like no tomorrow.
就像沒有明天。
If you will stay with me.
如果你留在我身邊。
Te quiero, mi amor.
我要你,我的愛人。

Quédate conmigo.
留在我身邊。
Esta noche,
今晚,
bailamos.
我們一起跳舞。

[Chorus]
¡Bailamos! 
我們跳舞吧!
Let the rhythm take you over.
讓節奏帶著你。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Bailamos!
我們跳舞吧! 
Wanna live this night forever.
今晚想這樣一直下去。
¡Bailamos!
我們跳舞吧!
Te quiero, amor mío.
我要你,我的愛人。
¡Te quiero!
我要你!

¡Como te quiero!
我好想要你!
¡Ay, como te quiero!
我超想要你!
¡Como te quiero!
我好想要你!

bailar  v.  跳舞
Te quiero.  我要你(I want you.)
amor  nm.  愛
mío  = mine  我的
Quédate conmigo.  留在我身邊

沒有留言:

張貼留言